İADE VE DEĞİŞİM KOŞULLARI

 

*VERMİŞ OLDUĞUNUZ SİPARİŞLER (YENİ SEZON ÜRÜNLER) SİZLERE ULAŞTIKTAN SONRAKİ 14 GÜN İÇİNDE İADE EDEBİLİRSİNİZ.

(SEPETTE İNDİRİM YAZISI İLE SATIŞTA OLAN ÜRÜNLER İLE GEÇMİŞ SEZON,OUTLET ÜRÜNLERDE DEĞİŞİM VE İADE YAPILMAMAKTADIR)BU BİLGİ SATIN ALMADAN ÖNCE ÜRÜNÜN AÇIKLAMA KISMINDA ÖNEMLİ OLARAK BELİRTİLEN BÖLÜMDE YER ALMAKTADIR.LÜTFEN OKUYUNUZ.

 

*ALMIŞ OLDUĞUNUZ ÜRÜNLERİ SİZLERE ULAŞTIĞI GİBİ,EKSİKSİZ BİR ŞEKİLDE ÜRÜN KUTUSU BANTLANMAMIŞ,TEKRAR SATILABİLİR ŞEKİLDE GÖNDERMENİZ GEREKMEKTEDİR.

 

*VARSA İÇİNDE GELEN AKSESUAR,HEDİYE,POŞET VB ŞEYLER EKSİZSİZ KUTU POŞETLENEREK KARGOYA VERİLMELİDİR.

 

*İADE ETMEDEN ÖNCE 0543 316 43 43 NUMARALI WHATSAPP HATTIMIZA BİLGİ VERME ZORUNLULUĞUNUZ VARDIR.BU ŞEKİLDE ÜRÜNÜN HANGİ KARGO VE HANGİ KOD İLE GÖNDERİLECEĞİ SİZLERE BİLGİ OLARAK VERİLECEKTİR.

 

*KARGO ÜCRETLERİ ÜRETİCİ/SATICI TARAFINDAN HATA OLMADIĞI SÜRECE ÇIKIŞ VE DÖNÜŞ ÜCRETLERİ ALICILARA AİTTİR. İADE KARGO BEDELİ 100 LİRADIR.

 

*BULUNDUĞUNUZ BÖLGEYE VE UZAKLIĞA GÖRE KARGO ÜCRETLERİ DEĞİŞMEKTEDİR.BU ÜCRET ÜRÜN BOYUTU VE AĞIRLIĞINA GÖRE  DEĞİŞMEKTEDİR.KESİN KARGO ÜCRETİNİ KARGO ŞUBESİNDE ÖĞRENEBİLİRSİNİZ.

 

İADE ETTİĞİNİZ SİPARİŞİNİZ 1000(BİN) LİRA ÜZERİ İSE ÜCRETSİZ KARGO KAMPYANYASI ÜRÜNÜ İADE ETTİĞİNİZ İÇİN  İPTAL OLUR.ÜCRET ÜRÜN BEDELİNDEN DÜŞÜLÜR,İADE YAPILIR.

 

İKİ ÜRÜN ALARAK SİPARİŞİNİ TAMAMLAYAN ALICILAR; BİR ÜRÜNÜ İADE ETTİĞİNDE,KENDİSİNDE KALAN ÜRÜN TUTARI 1000 LİRA ALTINDA KALAR İSE 49,90 LİRA(KAMPANYALI) KARGO ÜCRETİ SİZDE KALAN ÜRÜNE YANSIR.

 

*ÜRÜN İADESİ ULAŞTIKTAN SONRA,SADECE ÖDEDİĞİNİZ ÜRÜN BEDELİ ÜZERİNDEN KARGO  BEDELLERİ ÇIKIŞ VE GELİŞ DÜŞÜLEREK İADE ÖDEME ŞEKLİNİZ NE İSE O ŞEKİLDE İADE EDİLİR.

 

*KULLANILMIŞ,ZARAR GÖRMÜŞ,DEĞİŞİM SÜRESİ GEÇMİŞ VEYA TEKRAR SATILABİLİRLİĞİNİ KAYBETMİŞ ÜRÜNLER KABUL EDİLMEMEKTEDİR.

 

 

 

 

  1. Siteden Aldığım Ürünlerin Değişimini Mağazadan Yapabilir miyim ?

Sitemizden almış olduğunuz ürünlerin değişim veya iadesini 14 gün içerisinde mağazalarımızdan yapabilirsiniz.Mağazadan görerek alınan ürünlerde iade yoktur.


Ürün değişimi için kesinlikle ürünün kullanılmamış olması ve size ulaştığı şekilde tüm aksesuarları ile birlikte teslim edilmesi gerekmektedir.

 

2. Değişimi/İadeyi Hangi Adrese Göndereceğim ?

WHATSAPP HATTIMIZDAN ÖNCELİKLE BİLGİ VEREREK GÖNDERİM YAPILMASI ÖNEMLİDİR.AKSİ TAKDİRDE KARGONUZ ALINMAYACAKTIR.

 

Anlaşma kodumuz: HEPSİ JET  ile adresinizden alım yapılmaktadır. Sizlerin anlaşması var ise bizlere kendi kargo şirketinizle ücretini sizler ödeyerek gönderebilirsiniz.lütfen whatsptan hattımızdan öncelikle bilgi veriniz.

 

İade ve değişim adresimiz: Siyavuşpaşa Mah. Güzide Hanım Sok. No:2/A  Bahçelievler /İSTANBUL

 

3. Değişim Sürem Doldu Ne Yapabilirim ?

 

Mesafeli Satış Sözleşmesine göre internetten veya mobil hatlar üzerinden satın alınan bir ürünü iade etme süresi 14 gündür. 14 gün sonrası iade kesinlikle alınmamaktadır.

 

4. Değişim Kargo Masrafları Kimin Tarafından Ödenecek ?

. Ürünlerinizi anlaşmalı olduğumuz HEPSİ JET   ile gönderim yapabilirsiniz.tüm taşımacılık ücreti alıcıya aittir.


Anlaşmalı kargo firmalarımız dışında farklı kargo firmaları ile gönderim yapıldığı durumlarda ücretli gelen paketler firmamız tarafından teslim alınmamaktadır.


Teslim alınmayan gönderileriniz, ilgili kargo firması tarafından kargo masraflarını göndericiye fatura ederek tekrar size teslim edecektir. Farklı ünvanlar ile anlaşmamız dışında gönderilecek paketlerden doğacak masraflar firmamız sorumluluğunda değildir.

 

5. Değişimi/iadeyi Nasıl Yaparız?

0543 316 43 43 whatsapp hattımız yazabilirsiniz.Tüm kargo ücretleri müşteriye aittir.

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR